Vardagslyx

Ikväll bjöds det på Pulled pork-burgare med hemmagjorda bröd och en massa goda grönsaker.
 
Dagen har bjudit på jobb, handling och en kylig höstpromenad.
Jag älskar sådana här dagar. Dagar som börjar med ett kort arbetspass följt av olika aktiviteter som jag bara njuter av. Jag finner det rätt harmoniskt att gå omkring i min egna lilla värld och handla. Titta på olika varor. Jämföra. Hitta nya produkter att använda i matlagning och bakning. Att man sedan kommer hem, packar upp varorna och byter om till promenadkläder och med en pod i lurarna ge sig ut i det fina vädret är något jag kallar vardagslyx.
 

Har även hunnit köpa årskort på Korpen idag och invigde med Bodybalance tillsammans med Frida!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback